100831

Snart boarda på Arlanda för att flytta till Frankfurt.


Bagaget väger maxvikt, 32 kilo, handbagaget är proppat med fem par skor och skolböcker. Resterande garderob och möbler budas ner om 3 månader då vi köper lägenhet. Min pojkvän har fått nytt jobb, jag har sagt upp mig och är hedanefter konstvetenskapsstudent. Mot ny stad och nya utmaningar!

 


Lanvin.

Credit: www.ftape.com


Lanvin flaship store, Madison Avenue.



Summer snapshots.

Sandhamn och fest

 

Acne bjöd på sommarfest

 

Tillbringade tid på sjön med killen i vår röda 70-talsbåt

 

Jossan fyllde 26 och vi hoppade ner i maskeradlådan

 

Min bror tog studenten


Jossan, jag och Gafko tog oss an bergsklättring

 

Kräftskiva på Sturehof kl 01

 

Vi dansade sönder masten på en båtfest vid Skeppsholmen

 

Hälsade på släkten i värmlands skogar

Spelade golf dagtid och kvällstid.

 

Grillade chili- och limemarrinerade kräftor och bakade olivbröd

 

Levde med vännerna

Avskedsmiddag på Riche

 

Dagar från min underbara sommar då kameran var med.

 


Oyster August 2010

Erin O’Connor by Brooke Nipar for Oyster August 2010.



Back in business.



Jag är tillbaka!
Livet leker och nu kommer uppdateringarna regna.


RSS 2.0