091224


Nyss hemkommen efter glögg och sista paketinslagningarna. Jag mår f a n t a s t i s k t. Tok intensiva och långa arbetsdagar tätt följt av middagar hemma och några glas vin efter jobbet som mynnat ut i sena utgångar. Dennis, Jossan, Anna, Jill, Johan, Fredrik och Christoffer. Acnes julfest och julfester i allmänhet. "Hej tomte gubbar"! Som vanligt gick jag till jobbet och kom hem först nu, fem dagar senare då jag sluskigt/bohemiskt bott hos mina vänner.

Nu är det julaftons morgon och jag ryser i hela kroppen. Jag älskar julen och något förtrollande hänger i luften. Nu ska jag krypa i sängs för att klockan 06 sätta mig i bilen för att åka till släkten i värmlands landsbyggd tillsammans med familjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0