Barcley Street










Bodde så fint hemma hos David i NY, att det var värlt att visa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommenterar aldrig me följer din blogg dagligen, ända sen applecore tiden. SKIT BRA BLOGG, och du kan vara den vackraste jag sett på länge. jag och mina kompisar brukar kalla dig "bridgette" eftter bridgette bardot!

2009-11-16 @ 20:53:22
Postat av: Elina

Men gud, jag blir alldeles generad, vilken komplimang! Tusen tack snälla du och vad glad jag blir att du läser!



Ta hand om dig!

Kram

2009-11-16 @ 22:12:11
Postat av: Anonym

Himla fin och inspirerande blogg jag trillade in i.

Hur känner du mannen som du bodde hos?

Så fin du bodde...

2009-11-20 @ 02:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0